disizlapeste hat geschrieben:
wieso äch scheisszyt??? spielt doch ke rolle ob itz haubi8 oder haubi7?
nume wüu es paar im angere forum gränne (wo zum teil no thuner si!!) dass sie bis am haubi7 schaffe! geit doch ke wäut unger faus me mau chli öppis vomne spiel würd verpasse!!
aber hauptsache sich über jedem "schischi" aufregen wenns sonst nichts aktuelles gibt!!
a)es giit vieli lütlis (zB im Verchouf oder Service) wo bis am 18:00 bzw 18:30 müesse schaffe.....uf die 19:30 hättesis easy gschafft, itz müessesi druf verzichte (ok,i bi nid so einä....aber i bi äbä sozial, dänkä o chli a d mitmönsche und nid nur a mi buchnabu)
b) dr grund zur verschiebig regt mi dammi uf: wäg dr Champions League!!!!!! Me chönnt ächt meine dass dr (international) Fuessball im TV wichtiger isch aus regionale härzbluet fuessball wome live mitverfougt....
c) sorry, i ha mini eigeti meinig und loufe nid dä angere nache, muess di leider schwär enttüsche. drzue chunnt: mir scheiss egal was die Thuner dänkä, die buure chraze mi eh nid
d) zwüsche 18:30 und 19:30 hätt me ä stung ziiit zum ufe mätsch iitrinke....itz muess me scho am 17:30 drmit afah, für es znacht hets wou ke platz...
e) für die wo rundumä mätsch mithäufä (zB Fanshop oder Catering-Häufer) müesse no früecher afah aus schüsch......und vieles wird freiwillig gmacht, aso uf sini eigeni chöste!
FAZIT: i findes ä frächheit dr mätsch umne stung zvorverschiebe, vorallem wenns nid mau ä aständige grund drzue het!!!