|
 |
Forum ybfans.chTreffpunkt der Fans des BSC Young Boys |
|
| Autor |
Nachricht |
|
disizlapeste
|
Verfasst: Dienstag 22. März 2005, 16:50 |
|
Registriert: Sonntag 13. Juni 2004, 12:18 Beiträge: 209 Wohnort: 3006
|
yellow-black hat geschrieben: das hat nichts mit dem dv zu tun. viele fanclubs sind eher "gemütlich" drauf und wollen sitzen. respektiere ich, verstehen tu ichs nicht! aber der dv kann auch keinem vorschrieben, er müsse jetzt stehen damit die stehplätze kommen.
ich würde dies mal als typische berner mentalität beschreiben. wobei beim hockey (scb) viel anders aussieht! kann mir dies auch nicht erklären. das berner fussballpublikum ist halt eher ein "theaterpublikum" wie sich dies die sds wünscht! alles andere sind in deren augen eh nur querulanten, böse böse ultras usw. spiele wie yb-belgrad gehen da schnell mal vergessen wo der stehende unterrang (obschon sitzplätze) noch den ganzen oberrang mitreissen konnte und stimmung ohne ende herschte!
ganz einfach: die em (sds) kommt, die fankultur geht!
ig weiss ja nid!! natürlech gsehts bim scheiss scb anders us, ds verhältnis vo stehplätz zu sitzplätz isch äuä o grad umgekehrt wies im wankdorf wird si.
was söue überhoupt geng di vergliiche zum scb... isch i mine ouge öppis angers, wüus äbe hockey isch u somit angeri lüt interessiert und azieht!
und zu der bezeichnug das berner publ. sei theaterpubl....
im neufeld kommt halt einfach keine stimmung auf wg. des stadions selber! nicht wg. der leute! mir chunnt ds maängisch so vor aus wette vieli hie am bispiu bosel "nachiifere". bern wird nie sones publikum häre übercho, mir bärner si haut nid so euphorisch.
zudäm was söu di huere sitzplatz-hetze eigentlech?? i ha ä sitzplatz im wankdorf, und wieso? cha ja si das vieli hie nume wäg dr stimmig ad mätche gö, da chame aber o eifach id bierhalle ga mitjoole. ig nid, i wott vorallem schutte luege u vo de stehplätz hett me ja sooone gueti übersicht...
und ja, sparet nech de scheiss mit dere dänkwiis dass nume fackelezündendi ultras oder möchtegern-hools gueti fäns si! i ghöre nid zu dene! wäg dessi gibeni gliich aues für yb, sigs stimmlech oder mau physisch nachem mätsch...wes mues si.
i freue mi ömu extrem ufds nöie wankdorf, git aber äuä vieli(vorallem o im angere forum) wo mes nie cha rächt mache!!
so far, FUCK OFF für aui stänkerer u ewigi besserwüsser, dir göt mir so öppis vo ufd nüss...
|
|
 |
|
 |
|
wernu
|
Verfasst: Dienstag 22. März 2005, 18:18 |
|
|
Zitat: ig weiss ja nid!! natürlech gsehts bim scheiss scb anders us, ds verhältnis vo stehplätz zu sitzplätz isch äuä o grad umgekehrt wies im wankdorf wird si. was söue überhoupt geng di vergliiche zum scb... isch i mine ouge öppis angers, wüus äbe hockey isch u somit angeri lüt interessiert und azieht! und zu der bezeichnug das berner publ. sei theaterpubl.... im neufeld kommt halt einfach keine stimmung auf wg. des stadions selber! nicht wg. der leute! mir chunnt ds maängisch so vor aus wette vieli hie am bispiu bosel "nachiifere". bern wird nie sones publikum häre übercho, mir bärner si haut nid so euphorisch.
zudäm was söu di huere sitzplatz-hetze eigentlech?? i ha ä sitzplatz im wankdorf, und wieso? cha ja si das vieli hie nume wäg dr stimmig ad mätche gö, da chame aber o eifach id bierhalle ga mitjoole. ig nid, i wott vorallem schutte luege u vo de stehplätz hett me ja sooone gueti übersicht...
und ja, sparet nech de scheiss mit dere dänkwiis dass nume fackelezündendi ultras oder möchtegern-hools gueti fäns si! i ghöre nid zu dene! wäg dessi gibeni gliich aues für yb, sigs stimmlech oder mau physisch nachem mätsch...wes mues si.
i freue mi ömu extrem ufds nöie wankdorf, git aber äuä vieli(vorallem o im angere forum) wo mes nie cha rächt mache!!
so far, FUCK OFF für aui stänkerer u ewigi besserwüsser, dir göt mir so öppis vo ufd nüss...

|
 |
|
zago
|
Verfasst: Dienstag 22. März 2005, 22:18 |
|
|
Zitat: zudäm was söu di huere sitzplatz-hetze eigentlech?? i ha ä sitzplatz im wankdorf, und wieso? cha ja si das vieli hie nume wäg dr stimmig ad mätche gö, da chame aber o eifach id bierhalle ga mitjoole. ig nid, i wott vorallem schutte luege u vo de stehplätz hett me ja sooone gueti übersicht...
nid grad düredreie, het niemerts behouptet nume "fackelzündendi ultras" sige gueti fans und mit dere bezeichnig disqualifiziersch di grad selber....
|
|
 |
|
 |
|
zago
|
Verfasst: Dienstag 22. März 2005, 22:36 |
|
|
Rino hat geschrieben: Zitat: die meisten fanclubs haben sich für sitzplätze entschieden. Das war eben der grösste Fehler. Gäbschwarzsüchtig müsste meiner Meinung viel mehr koordinieren zwischen den Fanclubs. Das sollte ja eigentlich auch die Idee eines Dachverbandes sein!
wie bereits yellowblack gesagt hat, ist es nicht möglich den fanclubs vorzuschreiben ob sie stehen oder sitzen sollen, muss ja jeder selber entscheiden.
Die zusammenarbeit zwischen den fanclubs ist im moment definitiv noch mangelhaft aber da müssen halt auch die diversen fanclubs offen aufeinander zugehen. Im neufeld stehen halt auch viele fanclubs für sich irgendwo und somit ist es fast unmöglich eine koordinierte und lautstarke stimmung zu erzeugen.
Meiner ansicht nach sollte ein fanclub auch das ziel haben die mannschaft lautstark zu supporten aber habe manchmal das gefühl das dies bei einigen fanclubs nicht unbedingt einer der wichtigsten punkte ist....
|
|
 |
|
 |
|
disizlapeste
|
Verfasst: Dienstag 22. März 2005, 23:37 |
|
|
Zitat: nid grad düredreie, het niemerts behouptet nume "fackelzündendi ultras" sige gueti fans und mit dere bezeichnig disqualifiziersch di grad selber....
@zago
ha o nie gseit das heig öpper bhouptet! chunnt mir aber so vor we me teu lüt aube ghört, bsp. ir kurve! ha nume mau erfahrige gmacht imne gspräch denn ds sion! fühlsch di anschienend betroffe?
|
|
 |
|
 |
|
zago
|
Verfasst: Mittwoch 23. März 2005, 10:12 |
|
|
|
was hesch de für erfahrige gmacht?
|
|
 |
|
 |
|
Rino
|
Verfasst: Mittwoch 23. März 2005, 12:48 |
|
Registriert: Samstag 8. Mai 2004, 12:12 Beiträge: 3258 Wohnort: Bern
|
Zitat: was söue überhoupt geng di vergliiche zum scb... isch i mine ouge öppis angers, wüus äbe hockey isch u somit angeri lüt interessiert und azieht!
Finde ich nicht unbedingt. Es gibt einige die gehen an YB und SCB Spiele. Schau mal in der Bern Arena wenn der SCB zurückliegt, da wird praktisch nicht mehr angefeuert. Einzig die Jungs von Bäregrabe bieten Dauersupport! Genauso ist es doch auch im Neufeld, oder nicht? Es ist wohl aber die Masse die beeindruckt. Deshalb gehen wohl auch so viele in die Arena. Das muss im neuen Wankdorf auch so sein. Dem "Theaterpublikum" muss nicht nur auf dem Eis, respektive auf dem Rasen, was geboten werden, sondern auch auf den Rängen.
|
|
 |
|
 |
|
Monstereye
|
Verfasst: Mittwoch 23. März 2005, 13:28 |
|
|
disizlapeste hat geschrieben: zudäm was söu di huere sitzplatz-hetze eigentlech?? i ha ä sitzplatz im wankdorf, und wieso? cha ja si das vieli hie nume wäg dr stimmig ad mätche gö, da chame aber o eifach id bierhalle ga mitjoole. ig nid, i wott vorallem schutte luege u vo de stehplätz hett me ja sooone gueti übersicht... und ja, sparet nech de scheiss mit dere dänkwiis dass nume fackelezündendi ultras oder möchtegern-hools gueti fäns si! i ghöre nid zu dene! wäg dessi gibeni gliich aues für yb, sigs stimmlech oder mau physisch nachem mätsch...wes mues si. i freue mi ömu extrem ufds nöie wankdorf, git aber äuä vieli(vorallem o im angere forum) wo mes nie cha rächt mache!! so far, FUCK OFF für aui stänkerer u ewigi besserwüsser, dir göt mir so öppis vo ufd nüss...
dies als hetze zu bezeichnen ist schon ein wenig übertrieben! wie schon gesagt, als aktiver fan kann ich nicht während 90 minuten auf meinem stuhl hocken. da bin ich viel zu fest ein POS-Kind!
hab ja nie gesagt, dass nur fackelezündendi ultras oder möchtegern-hools gute fans sind. es gibt auch schalrock-kutten welche supporten und das beste für yb geben. das es verschiedene auffassungen gibt was dieses thema anbelangt ist nichts neues. wie schon geschrieben, akzeptiere ich es wenn jemand sitzen geht, verstehen tu ich das nicht, zumindest wenn man ein fanclub ist. den leuten recht machen kann mans ja eh nie! da motzen einige von wegen schlechter stimmung, wenns dann um die stehplätze im neuen wankdrof geht wo die stimmung entsteht, hat auch wieder jeder ein problem! und sag mit jetzt ja nicht, dass es sowieso stimmung geben wird im neuen stadion, ich wüsste nicht von wem! oder wirst du die leute zum singen animieren?
|
|
 |
|
 |
|
mex0r
|
Verfasst: Mittwoch 23. März 2005, 14:21 |
|
Registriert: Sonntag 16. Mai 2004, 14:39 Beiträge: 801 Wohnort: Bernensis
|
disizlapeste hat geschrieben: ig weiss ja nid!! natürlech gsehts bim scheiss scb anders us, ds verhältnis vo stehplätz zu sitzplätz isch äuä o grad umgekehrt wies im wankdorf wird si. was söue überhoupt geng di vergliiche zum scb... isch i mine ouge öppis angers, wüus äbe hockey isch u somit angeri lüt interessiert und azieht! und zu der bezeichnug das berner publ. sei theaterpubl.... im neufeld kommt halt einfach keine stimmung auf wg. des stadions selber! nicht wg. der leute! mir chunnt ds maängisch so vor aus wette vieli hie am bispiu bosel "nachiifere". bern wird nie sones publikum häre übercho, mir bärner si haut nid so euphorisch. zudäm was söu di huere sitzplatz-hetze eigentlech?? i ha ä sitzplatz im wankdorf, und wieso? cha ja si das vieli hie nume wäg dr stimmig ad mätche gö, da chame aber o eifach id bierhalle ga mitjoole. ig nid, i wott vorallem schutte luege u vo de stehplätz hett me ja sooone gueti übersicht... und ja, sparet nech de scheiss mit dere dänkwiis dass nume fackelezündendi ultras oder möchtegern-hools gueti fäns si! i ghöre nid zu dene! wäg dessi gibeni gliich aues für yb, sigs stimmlech oder mau physisch nachem mätsch...wes mues si. i freue mi ömu extrem ufds nöie wankdorf, git aber äuä vieli(vorallem o im angere forum) wo mes nie cha rächt mache!! so far, FUCK OFF für aui stänkerer u ewigi besserwüsser, dir göt mir so öppis vo ufd nüss...
I bi mit dir iiverstande wennd seisch dasme YB und SCB nid sött vergliche. Es isch ir Allmänd scho immer angers xi aus im Wankdorf, u ds wird o ir Zuekunft so si. Es isch aber durchus ä Tatsach dassd Bärner ziemlech lasch si, vorauem i Sache Emotione,Euphorie und Stimmig, o bim SCB (wenn sie am verlüre sie kört me nüm viu vo ihrne Fans, o wenn sie die gröschti stehrampi vo Europa hei...und zb ha ig o scho euphorischeri Meisterschaftsfiirä erläbt,als die vo letschts jahr vom SCB)
Im Neufäud chunnt ke Stimmig uf, aber ds isch sicher nid nur wägem Stadion säuber. D Gästefans kört me ja meistens bis zu üs übere (die wo nid wüsse wo i stah; meistens ir FB-Kurve...), zwar nid übermässig luut, aber me kört sä. Somit wärs theoretisch möglech stimmig zmache, aber mir schaffes nid. Wieso nid? Naja, wöud d Lütlis z verschiede si (Vater-Sohn-Usflug und Stimmigsmacher uf dä gliche 5 quadratmeter,cha ja nid guet cho...), und die wo ähnlech würde dänkä nid zämästöh. I tue itz nid drüber grännä (o wennis schaad finge), aber isch haut eifach so u ds wird me wou nüm chönne "korrigiere".
No glich ä diräkti Frag a di, disiz: geisch du fürne Fuessball-Mätsch ids Stadion oder für YB? Wenns zerschte isch, chönntisch ja o ä Bsitzer vomnä Joggeli-Saisonabi si, oder o ufem Bitz vo dim Quartier ä Mätsch ga gucken....i ga voraum für YB, für YB zungerstütze (egal wie sie spiele), und ds geit nunmal schlechter ufemnä Sitzplatz. Da isch mer d Sichtbeschränkig hingerem Goal scheissegal, aber i wott stah und chönne schreie, i wott dr Mätsch chönner erläbä bzw usläbä. Nei, o i wott nid sägä was ä guete oder schlächtä Fan isch, jede het da sini Asicht und das isch ok so. Aber wennd nur fürnes Fuessballspiel ids Stadion geisch, de chasch überall ines Stadion....i bi ke Ultra, und ersch rächt ke Hooligan, aber i bi pro Stimmig und Emotione im Fuessball. Und da drzue sie Stehplätz geeigneter!! Dass du lieber wosch hocke, isch ok und i akzeptieres ohni wenn und aber, aber i fänds fair wenn du (und o di angere sitzplätzer) akzeptiersch dass die wo stimmig wöi sech für Stehplätz investiere!
Übrigens, d Sitzplatz-Hetze würdi angers definiere: wär isch siit monate am grännä dass dr Vorstand mit dr Sitzplatz-Iiteilig uf sech laht la warte? Wär macht sones Drama drus, daser ja näb sine Kollege cha hocke und am liebschte sie name ufem Sitz iigraviert hät? Ds findi rächt piinlech,...vorallem wenns no so lang geit bisme itz Wankdorf chöi. Wie scho mau xeht: solche probleme hat man mit einem Stehplatz-Abo nicht
Alle wollen Stimmung, doch was es für Stimmung braucht will man nicht.... 
|
|
 |
|
 |
|
disizlapeste
|
Verfasst: Mittwoch 23. März 2005, 17:08 |
|
|
mex0r hat geschrieben: I bi mit dir iiverstande wennd seisch dasme YB und SCB nid sött vergliche. Es isch ir Allmänd scho immer angers xi aus im Wankdorf, u ds wird o ir Zuekunft so si. Es isch aber durchus ä Tatsach dassd Bärner ziemlech lasch si, vorauem i Sache Emotione,Euphorie und Stimmig, o bim SCB (wenn sie am verlüre sie kört me nüm viu vo ihrne Fans, o wenn sie die gröschti stehrampi vo Europa hei...und zb ha ig o scho euphorischeri Meisterschaftsfiirä erläbt,als die vo letschts jahr vom SCB) Im Neufäud chunnt ke Stimmig uf, aber ds isch sicher nid nur wägem Stadion säuber. D Gästefans kört me ja meistens bis zu üs übere (die wo nid wüsse wo i stah; meistens ir FB-Kurve...), zwar nid übermässig luut, aber me kört sä. Somit wärs theoretisch möglech stimmig zmache, aber mir schaffes nid. Wieso nid? Naja, wöud d Lütlis z verschiede si (Vater-Sohn-Usflug und Stimmigsmacher uf dä gliche 5 quadratmeter,cha ja nid guet cho...), und die wo ähnlech würde dänkä nid zämästöh. I tue itz nid drüber grännä (o wennis schaad finge), aber isch haut eifach so u ds wird me wou nüm chönne "korrigiere". No glich ä diräkti Frag a di, disiz: geisch du fürne Fuessball-Mätsch ids Stadion oder für YB? Wenns zerschte isch, chönntisch ja o ä Bsitzer vomnä Joggeli-Saisonabi si, oder o ufem Bitz vo dim Quartier ä Mätsch ga gucken....i ga voraum für YB, für YB zungerstütze (egal wie sie spiele), und ds geit nunmal schlechter ufemnä Sitzplatz. Da isch mer d Sichtbeschränkig hingerem Goal scheissegal, aber i wott stah und chönne schreie, i wott dr Mätsch chönner erläbä bzw usläbä. Nei, o i wott nid sägä was ä guete oder schlächtä Fan isch, jede het da sini Asicht und das isch ok so. Aber wennd nur fürnes Fuessballspiel ids Stadion geisch, de chasch überall ines Stadion....i bi ke Ultra, und ersch rächt ke Hooligan, aber i bi pro Stimmig und Emotione im Fuessball. Und da drzue sie Stehplätz geeigneter!! Dass du lieber wosch hocke, isch ok und i akzeptieres ohni wenn und aber, aber i fänds fair wenn du (und o di angere sitzplätzer) akzeptiersch dass die wo stimmig wöi sech für Stehplätz investiere! Übrigens, d Sitzplatz-Hetze würdi angers definiere: wär isch siit monate am grännä dass dr Vorstand mit dr Sitzplatz-Iiteilig uf sech laht la warte? Wär macht sones Drama drus, daser ja näb sine Kollege cha hocke und am liebschte sie name ufem Sitz iigraviert hät? Ds findi rächt piinlech,...vorallem wenns no so lang geit bisme itz Wankdorf chöi. Wie scho mau xeht: solche probleme hat man mit einem Stehplatz-Abo nicht  Alle wollen Stimmung, doch was es für Stimmung braucht will man nicht.... 
i gloube du versteisch mi falsch: i ga nid eifach wägem schutte ga yb leuge sondern wäg YB (u das +/- sit 10j.). i bi o nid dä wo ufem stüehli hocket... i stah geng amne mätsch! nume hani im WD ä sitzplatz wüu d perspektive nun mal besser isch vergliche mit de stehplätz!! das heisst no lang nid das i wirde hocke, höchstens ir pouse... u das wäg dr sitzplatz iiteilig, hani no nie es wort drüber verlore. säubscht we miner kollege angeri plätz wärde ha (scho gliche sektor) wärde mir das chönne arrangiere, da hani itz weniger angst!
n.b. das mit em joggeli-abo nime ig persönlech... 
|
|
 |
|
 |
|
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 25 Gäste |
| |
|
|
Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen. Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen. Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern. Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du darfst keine Dateianhänge in diesem Forum erstellen.
|
|
 |